Szkolenia indywidualne i grupowe
Szkolenia indywidualne:
Techniki aktywnej sprzedaży:
Warsztat dla handlowców i przedstawicieli odpowiedzialnych za sprzedaż. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie i efektywnie stosować techniki aktywnej sprzedaży przyczyniające się do zwiększenia wyników sprzedaży. Warsztat opiera się o trening narzędzi aktywnej komunikacji z klientem, przykłady i sposoby budowania relacji, rozpoznawanie potrzeb klienta, diagnozowanie motywów zakupowych oraz typu klienta. W oparciu o powyższe wypracowywana jest prezentacja produktu w języku zindywidualizowanych korzyści, omawiany jest mechanizm i techniki pokonywania zastrzeżeń oraz etap zamknięcia procesu sprzedaży.
Korzyści:
- Uczestnicy dowiedzą się jak budować wyjątkowe relacje i autorytet doradcy pozwalający na pozyskanie i utrzymanie nowego klienta.
- Jak prowadzić analizę potrzeb diagnozującą i uwzględniającą motywy zakupowe klienta.
- Jak rozpoznać typ klienta (kolor osobowości) i dopasować do niego sposób obsługi i efektywnej argumentacji.
- Jak skutecznie zamknąć proces sprzedaży.
Profesjonalna obsługa klienta:
Szkolenie oparte o psychologiczne podstawy oddziaływania i wywierania wpływu na klienta, przekładające się na poprawę jakości obsługi i wzrost lojalności klientów.
Korzyści:
- Co wpływa na budowanie wizerunku profesjonalnego pracownika obsługi klienta.
- Jak wykorzystać narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej do budowania zadowolenia i lojalności klientów.
- Jak dostosować swoja obsługę do konkretnego typu klienta.
Asertywność w kontakcie z klientem:
Jak radzić sobie z emocjami własnymi i klienta oraz w asertywny sposób określać swoje granice i umiejętnie ich bronić nie naruszając praw drugiej strony?
„Trudny” klient to częste wyzwanie przed którym stoją handlowcy. Szkolenie korzystając ze zdobyczy nauki pokazuje jak w praktyczny sposób skutecznie panować nad własnymi emocjami i „rozładowywać” emocje drugiej strony oraz asertywnie formułować wypowiedzi, pokonywać obiekcje i zastrzeżenia klienta.
Korzyści:
- Jak panować nad własnymi emocjami i reagować na emocje drugiej osoby.
- Jak skutecznie pokonywać zastrzeżenia klientów bez wchodzenia w konflikt.
- Jak dzięki narzędziom asertywnym ochronić własne interesy bez ryzyka naruszania granic innych osób.
Skuteczne negocjacje biznesowe:
Jak stać się skutecznym negocjatorem dążącym do osiągnięcia strategii wygrany – wygrany?
Praktyczny warsztat łączący teorię negocjacji z praktycznymi metodami ich zastosowana w praktyce.
Korzyści:
- Jak efektywnie osiągać trwałe porozumienie w negocjacjach.
- Praktyczne metody przygotowania się do negocjacji i określania mocnej BATNA.
- Umiejętność rozpoznania i reagowania na najczęściej stosowane taktyki negocjacyjne.
- Nabycie umiejętności sztuki czynienia ustępstw w negocjacjach.
Autoprezentacja i prezentacje produktowe:
Jak stać się porywającym mówcą i skutecznym w prezentacjach produktowych?
Trening zastosowania narzędzi niezbędnych w prowadzeniu prezentacji i wystąpień publicznych z praktycznymi metodami panowania nad stresem i pozyskiwania uwagi słuchaczy.
Korzyści:
- Jak przygotować się do wystąpień publicznych – co wpływa na budowanie wizerunku prezentera.
- Jak skupiać uwagę audytorium i radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji.
- Umiejętność prowadzenia prezentacji w oparciu o zdiagnozowane potrzeby klientów.
- Język korzyści w prezentacji – jak uczynić wyjątkową prezentacje własnego produktu.
- Jak przekonywać klienta z wykorzystaniem języka perswazji.
Zarządzanie sobą w czasie:
„..Znane są tysiące sposobów zabijania czasu ale nikt nie wie jak go wskrzesić…” Albert Einstein.
Warsztat bazujący na najważniejszych zagadnieniach tematu, ułatwiający walkę ze „złodziejami” czasu, codzienną organizację dnia, planowanie i określanie priorytetów.
Korzyści:
- Umiejętność efektywnego identyfikowania i wyznaczania celów.
- Identyfikacja i umiejętność „walki” z własnymi złodziejami czasu.
- Poznanie skutecznych metod planowania i organizacji własnej pracy.
- Umiejętność wyznaczania i codziennej aktualizacji priorytetów.
Zarządzanie stresem:
Jak skutecznie walczyć ze stresem w pracy i życiu prywatnym?
Szkolenie stanowi praktyczny przewodnik po technikach walki ze stresem oraz inspiruje do indywidualnego określenia stresorów i wypracowywanie indywidualnych metod walki ze stresem.
Korzyści:
- Umiejętność identyfikacji własnych stresorów
- Poznanie skutecznych metod do walki z sytuacjami wywołującymi negatywny stres
- Stworzenie własnej recepty do walki ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Pozostałe tematy :
- Inteligencja emocjonalna.
- Kreatywne sposoby rozwiązywania problemów.
- Tworzenie strategii marketingowych opartych o marketing wartości.
- Psychologia zachowań klienta.
- Typologia klienta oparta o „kolory osobowości”.
Szkolenia grupowe:
- Komunikacja w zespole oraz budowanie zespołu w oparciu o współpracę.
- Komunikacja wewnętrzna w organizacji.
- Źródła powstawania i efektywne radzenie sobie z konfliktem.
- Szkolenia integracyjne dla firm.
-
Szukasz dodatkowych informacji?
Zapraszamy do konatktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.